הבדיקה העלתה: לפחות במקרה אחד נעשה שימוש ב"פגסוס" בתיקי נתניהו

    אליהו גרין No Comments on הבדיקה העלתה: לפחות במקרה אחד נעשה שימוש ב"פגסוס" בתיקי נתניהו

    על פי הפרסום הערב בדיקת הפרקליטות העלתה כי נעשה שימוש בתוכנה במהלך חקירות תיקי נתניהו לפחות במקרה אחד, באופן החורג מהצו השיפוטי שניתן. על פי פרסום אחר, במשטרה הטעו את הפרקליטות וטענו כי לא נעשה שימוש בתוכנה, אך חזרו בהם

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמשכת הסערה סביב הפרסומים על שימוש בתוכנת "פגסוס" בחקירות תיקי נתניהו: על פי הפרסום הערב (חמישי) בערוץ 12, בדיקת הפרקליטות העלתה כי נעשה שימוש בתוכנה במהלך חקירות תיקי נתניהו לפחות במקרה אחד, באופן החורג מהצו השיפוטי שניתן.

    בפרקליטות עדיין נמשכת הבדיקה ובשלב זה טרם ברור היקף השימוש בתוכנה בחקירות ראש הממשלה לשעבר והיקף החריג מהצווים השיפוטיים.

    על פי הפרסום, גורמים המעורים בפרטים טענו כי אף שבוצע שימוש בתוכנה, אף אחת מן הראיות בתיקים לא הושגה לבסוף באמצעותה של תוכנת הרוגלה.

    בערוץ 13 פורסם הערב כי במשטרה הטעו את הפרקליטות וטענו בתחילה כי לא נעשה שימוש בתוכנה בחקירת תיקי האלפים, אך לאחר שגורמים בפרקליטות דרשו לבצע בדיקה נוספת – המשטרה שינתה את גרסתה והודתה כי התוכנה הופעלה נגד מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, עד המדינה שלמה פילבר. 

    עוד פורסם, כי בעקבות הסערה סביב חשיפת השימוש בתוכנה בתיקים, מתפתח משבר אמון בין המשטרה לפרקליטות – שם לא משוכנעים בטענת המשטרה כי השימוש היחיד שנעשה בתוכנה בתיקי נתניהו, הוא במקרה של פילבר.

    הסנגורים בתיק 4000 דורשים: להשיב לשאלותינו אודות השימוש ב"פגסוס"

    סנגורי הנאשמים בתיקי האלפים, עורך הדין ז'ק חן המייצג את בני הזוג אלוביץ וכן עורך הדין בעז בן צור, סנגורו של נתניהו – פנו היום לבית המשפט בדרישה להורות לפרקליטות להשיב לשאלותיהם בעניין השימוש בתוכנה, להעביר לידיהם את כל חומרי החקירה שנאספו באמצעותה וכן להקדיש את הדיון הבא במשפט הקבוע ליום שני, לדיון בחשיפה הדרמטית.



    0 תגובות